Powoli zbliża się do końca rok 2018 – kolejny, podczas którego mieliśmy zaszczyt i ogromną przyjemność gościć w Polsce dzieci z 27 krajów świata – Francji, Rosji, Tajlandii, Jordanii, Węgier, Ukrainy, Portugalii, Japonii, Nepalu, Białorusi, Serbii, Litwy, Czech, Słowacji, Słowenii, Polski, Macedonii, Holandii, Niemiec, Wietnamu, Estonii, Łotwy, Belgii, Bośni i Hercegowiny, Hiszpanii, Palestyny i Chorwacji. Blisko 270 zawodników wzięło udział w lipcowych VI Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka. W ciągu dwóch dni młodzi piłkarze stoczyli 92 mecze i strzelili 401 bramek (379 w fazie grupowej, 22 w fazie pucharowej). Mistrzem Świata została po raz pierwszy w historii Mistrzostw drużyna z Ukrainy, srebro zdobyła Holandia, brązowe medale już po raz trzeci trafiły do reprezentacji Polski. W ciągu dwóch niesamowitych dni na warszawskim stadionie Legii stworzył się wspaniały świat, w którym najważniejsza była piłka nożna, wspólna radość, nieustanna zabawa i przyjaźń ponad podziałami. To wszystko nie mogłoby zaistnieć, gdyby nie wsparcie wielu instytucji, firm i ludzi dobrej woli. Dlatego jeszcze raz gorąco dziękujemy tym, bez których Mistrzostwa by się nie odbyły:
- Patronom turnieju – Kancelarii Sejmu RP, Ministerstwu Sportu i Turystyki, Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej
- Partnerowi strategicznemu Mistrzostw – Miastu Stołecznemu Warszawy
- Sponsorowi głównemu: sieci sklepów Biedronka
- Sponsorom: firmom Wratislavia-BIOdiesel, Cosmedica, PZU
- Mecenasowi turnieju: ENERGA (VI Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej były wspierane przez firmę ENERGA w ramach Strategii CSR Grupy ENERGA).
- Głównym partnerom imprezy: Programowi ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań „Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka” MSWiA, Legii, LifeTube, MZA, Zinie, oraz agencji FleishmanHillard Warsaw.
- Patronom medialnym – TVP Sport, Polskiej Agencji Prasowej, UrbanINFO.tV